Zprávy z prvních 14 dní poskytování služeb

22. 1. 2013

Po prvních 14 dnech provozu naší činnosti jsme optimalizovali telekomunikační služby již desítkám klientů. V několika případech jsme pak klientům pomohli vyřešit nelehké situace, do kterých se dostali v souvislosti s využíváním telekomunikačních služeb.

V úvodu poskytování služeb se však potýkáme zejména s tím, že nás klienti hází do stejného pytle společně s tzv. "podomními nabízeči/prodejci," kteří tisícům lidí nabízí levnější plyn, elektřinu, atd. V konečném důsledku si však na sebe lidé, kteří těmto společnostem uvěřili, ušili bič. Celkově tak tyto společnosti hází na oblast poradenství velký stín, kterým se snažíme bezbolestně prostupovat.

Našim spolupracovníkům tak dává spoustu práce klienty přesvědčit, že služby a celková image společnosti KOREKTEL se nedají spojovat s výše uvedeným typem společností, a že naše služby stojí za to využít. Vzhledem k tomu, že jsme s touto situací počítali, tak se již od počátku naší činnosti soustřeďujeme na osobní doporučení našich spokojených klientů.

Pomozte nám překonat tuto počáteční nelehkou fázi i Vy, a to formou osobního doporučení našich služeb Vašim příbuzným, známým nebo kamarádům či prostou referencí na našich www stránkách. Budeme Vám vděční.

Váš KOREKTEL tým

Zpracovávám...