Poradce

Informace a požadavky:

Do svých řad přijmeme šikovné komunikativní spolupracovníky na pozici telekomunikačního poradce, který bude optimalizovat telekomunikační služby našim klientům. Zajímavá činnost se sociálním duchem zaměřená na ekonomické hodnoty a aktuální potřeby klientů. Nejedná se o žádný podomní prodej (D2D) či pouliční nabízení čehokoli.

Vhodný profil uchazeče:

  • Kvalitní komunikační schopnosti (slovní obratnost, neostýchavost, asertivita)
  • Příjemné a reprezentativní vystupování
  • Odolnost vůči stresu, solidaritu
  • Sociální a ekonomické cítění
  • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, internet)

Výhodou, NE podmínkou:

  • Orientace na telekomunikačním trhu (hobby, práce s mobilními aplikacemi apod.)
  • Praxe v obchodu (jako nepřímá zkušenost související s pracovní pozicí)
  • Řidičský průkaz sk. "B"
  • Vlastní automobil
  • Nekuřák

Naše nabídka:

Nabízíme zajímavou a rozmanitou práci mezi lidmi, komplexní zaškolení a pravidelné školící procesy na náklady společnosti, neustálou podporu manažera společnosti, terénní podporu, jasně a zřetelně nastavené cíle, dobré a motivující platové ohodnocení za odpovědně provedenou práci, motivační výplaty, motivační mítinky, dlouhodobou spolupráci.

Co je náplní práce, doplňující informace:

Telekomunikační poradce má na starosti podporu přidělené klientely. Schůzky s klientelou na denní úrovni si buď navolává sám z databáze kontaktů společnosti, nebo mu je navolává call centrum společnosti. U klienta provede audit telekomunikačních služeb a výdajů, a na základě získaných informací od zákazníka v porovnání s aktuálním stavem trhu provede optimalizaci těchto služeb a výdajů. Zpracované schůzky, jejich průběh a výsledek zaznamenává do vnitřního informačního systému společnosti.

« Zpět na kariéru

Kontaktní formulář uchazeče

Jméno *
Příjmení *
E-mail *
Telefon *
Pozice *
Životopis

Zpracovávám...