Fórum kalkulačka

Fórum

Dotazové fórum

Referenční fórum

Referenční fórum

Využili jste našich služeb? Prosíme, věnujte nám tři minuty své pozornosti a popište nám, jak jste byli s našimi službami spokojeni. K identifikaci bude zapotřebí číslo Vaší smlouvy o optimalizaci telekomunikačních služeb či variabilní symbol platby. Pokud číslo smlouvy či VS nemáte po ruce, můžete přidat referenci i bez tohoto údaje.

Jméno a příjmení * / Název společnosti *
Město *
E-mail *
Číslo smlouvy / VS
Vypočítejte 8 + 4 =

Naši spokojení klienti

Dobrý den. Před měsícem u mě byl Váš pracovník a vyřídil nám doma optimalizaci na naše dvě čísla u O2. Chtěl bych Vám touto cestou moc poděkovat - upřímně jste moje první DOBRÁ zkušenost s někým kdo mi nabízel nějakou úsporu. Děkuji Vám a všem ostatním doporučuji. PS: vždy se najde někdo kdo bude nespokojen a to ve všech oborech ale protože vím že ta spokojená většina málokdy veřejně pochválí tak doufám že Vám tato reakce pomůže protože jak se říká "nespokojený klient se vždycky ozve ale spokojený..."
Tomáš Bureš / Plzeň (04. 11. 2016 10:59:31)
Dobrý den, máme velkou radost, že jsme Vám pomohli. To je naším cílem. Přejeme pevné zdraví a vše dobré. KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým
Váš pracovník Pavel Vaněček sepsal dne 16.2.2016 se mnou smlouvu o optimalizaci telekomukačních služeb pro 3 telefony u různých operátorů. Za vypočtenou úsporu si vyfakturoval odměnu ve výši 920,-Kč. Do dnešního dne se však úspora na vyúčtováních neprojevila a přes upozornění s námi ani dotyčný nekomunikuje aby objasnil stav, nebo vrátil neoprávněnou odměnu.
Zbyšek Vebr / Praha 9 (29. 06. 2016 18:24:26)
Dobrý den pane Vebre, děkujeme za upozornění. Vaši stížnost předáváme na reklamační oddělení a v zákonné lhůtě 30 dnů se Vám k Vaší stížnosti vyjádříme. S přáním levného volání KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým
Dobrý den, jsem velmi spokojená. Vyřizovali jste mi slevu už několikrát a vždy proběhlo vše v pořádku. Když jsem volala na O2 nikdy mi neposkytli slevu v takové výši jako jste to zařídili vy. Takže díky a jen tak dál.
Ivana Ditrichová / Praha (25. 02. 2016 10:56:41)
Vážení, nejde mi odeslat kontaktní formulář nového klienta. Jak mám postupovat dále? S pozdravem J. Štětina
Jaroslav Štětina / Praha 4-Libuš (03. 02. 2016 17:54:52)
Dobrý den, děkujeme za upozornění, v nejbližší době by měl být formulář zprovozněn. Hezký den. KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým

Zpracovávám...